fantasin flödar

Här sitter vi, lite smått runda under fötterna. Den ena ritar båtar, den andra äter chips, den tredje har däckat på golvet å slog nyss huvudet å spiskanten.. Och så jag då, den fjärde. Här sitter jag vid datorn och skriver ett inlägg i min blogg. Men jag menar, när har man som mest fantasi? Jo just precis, när man har fått i sig lite alkohol, slappnat av i kroppen och släppt lite på hämningarna.
Den här kvällen vart inte som jag hade tänkt mej, men så kan det vara ibland... Och ja... Det var nog nån mening med det också.. Lika som det är nån mening med allt. Tjaaaaatiggggt!

Fest igår:) Var trevligt hemma, men vart lite tråkigare när vi väl gick på folkan, men blev ju trevligt igen när vi gick hem.. Larz-Kristerz Nästa, vi syns då:)

Barne sitter i en cell... Och äter sourcream å onion-chips.. Ne, nu ska jag get back to reality. Men vi hörs, syns och så vidare:D

Puss



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0